25.9.12

i love it


23.9.12

Madteo





















 Madteo - TTTree Low G. Tapes: Mad Dip Revue

http://damnhattan.tumblr.com/

killer

21.9.12

gabriel pagonis at his studio


τελικα η πτυχιακη του ξεκινα στην ΑΣΚΤ αρχες Οκτωβρη 

19.9.12

Eli Keszler, Ashley Paul & Christos Chondropoulos @Knot Gallery!!!



Eli Keszler, Ashley Paul & Christos Chondropoulos_Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012
Έναρξη 21:00_Είσοδος: 12 ευρώ
H Marionettentheater events και το vinyl microstore με την υποστήριξη της (K)NØTmusic παρουσιάζουν την Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012, στην Knot gallery, μια βραδιά σε τρία μέρη, με τους Eli Keszler, Ashley Paul και Χρήστο Χονδρόπουλο.

O Αμερικάνος συνθέτης, percussionist και multimedia καλλιτέχνης Eli Keszler έχει ιδιαίτερα ζωηρή παρουσία τα τελευταία χρόνια μέσα από ανεξάρτητα δίκτυα σημαντικών εταιρειών, δημιουργικές συνεργασίες και πειραματισμούς που διακατέχονται από έναν συνδυασμό ορμής και κίνησης στην μουσική του και καλοσχεδιασμένων ιδεών. Χαρακτηριστικό είναι και το ενδιαφέρον του για το στήσιμο ηχητικών/μουσικών εγκαταστάσεων.

Η Αshley Paul είναι συνθέτης, τραγουδίστρια και πολυ-οργανίστρια που παίζει σαξόφωνο, κλαρινέτο, prepared strings, καμπάνες. Η δουλειά της ισορροπεί μεταξύ των πιο έντονων, "μεταλλικών" ήχων και μιας "ονειρικής" προσέγγισης που τονίζεται και από τα γλυκά, αφηρημένα, χαμηλών τόνων φωνητικά της.

Ο Χρήστος Χονδρόπουλος, με βάση του την Αθήνα, είναι ένας νέος και πολλά υποσχόμενος μουσικός που ασχολείται με τα κρουστά, καθώς και με την ηλεκτρονική σύνθεση. Είναι μέλος του αυτοσχεδιαστικού/πειραματικού σχήματος των Xysm, μα στις solo δουλειές του εξερευνά διαφορετικές συνθήκες καλλιεργώντας προσωπικές, περιπετειώδεις καταστάσεις. 

Η συναυλία θα ξεκινήσει στις 21:30 ακριβώς


Εκτενής αναφορά:

Eli Keszler
O Eli Keszler είναι ένας νέος Αμερικάνος συνθέτης, percussionist και multi-media καλλιτέχνης. Ξεκίνησε από μικρή ηλικία να παίζει drums και οι πρώτες του ολοκληρωμένες δουλειές ήταν στα πλαίσια hardcore και rock σχημάτων. Σύντομα άρχισε να εντρυφεί σε διάφορες πτυχές του πειραματισμού και του αυτοσχεδιασμού και να αναπτύσσει τον προσωπικό του ήχο με αναφορές που διατρέχουν την free jazz, τάσεις της σύγχρονης σύνθεσης, το noise και τον αυτοσχεδιασμό. Οι ηχογραφήσεις του για ιδιαίτερες ανεξάρτητες εταιρείες όπως η  Esp-Disk, η δική του Rel και η Pan παρουσιάζουν ένα ηχητικό σύμπαν που συνδυάζει με λεπτότητα και υπαινικτική διάθεση την υπερκινητικότητα και τραχύτητα με μια, σχεδόν κινηματογραφική, αφηγηματική ροή. 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης έχουν τα έργα του Keszler που συνδυάζουν τη σύνθεση ανοιχτής φόρμας και τον αυτοσχεδιασμό με ηχητικές εγκαταστάσεις. Το άλμπουμ του Cold Pin [Pan records, 2011] που προέκυψε από ηχογραφήσεις μιας ηχητικής εγκατάστασης με μηχανισμούς και χορδές πιάνου ενώ ένα ensemble ερμηνεύει μια σύνθεση γραμμένη για την περίσταση, αποτελεί σημείο αναφοράς για τον σύγχρονο πειραματικό ήχο καθώς εξερευνά με τον πιο γόνιμο τρόπο τον αχαρτογράφητο χώρο μεταξύ sound art και αυτοσχεδιασμού. 

Κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με μουσικούς όπως οι Keith Fullerton Whitman, Joe McPhee, Tony Conrad, Roscoe Mitchell, Phill Niblock, Jandek, ενώ installations του έχουν παρουσιαστεί στο Βoston Center For the Arts και στο Nuit Blanche της Νέας Υόρκης, μεταξύ άλλων, ενώ μέσα στο 2012 ο Εli Keszler κέρδισε το βραβείο σύνθεσης Μata.

"For just over an hour Mr. Keszler’s music waxed and waned, the 
installation clanging and groaning along with the performers. At times
you’d swear that the mechanical beaters were assessing what the
ensemble’ sounds needed: a rude jolt here, a complementary hush
there. Artful, perplexing and endlessly fascinating, it could just as
well have been magic" - Steve Smith, New York Times 

Links:
http://vimeo.com/23503755 - Eli Keszler solo live in the U.K.              
http://vimeo.com/37425981 - Cold Pin ensemble

Ashley Paul
H πολυοργανίστρια και συνθέτης Ashley Paul έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια μια σειρά από προσωπικές ηχογραφήσεις σε διαφορετικά formats [κασέτα, 7'' και albums, βλ. "Slow Boat" album, Οrange Milk records, 2010, "Hidden Face/Leave Mine" 7'', Emerald Cocoon records]. Μέσα σε όλες αυτές αναπτύσσει μια προσωπική προσέγγιση σε εσωστρεφή τραγούδια παράλληλα με μια πιο "ανοιχτή", free-form αντίληψη του ήχου. Έτσι, φαίνεται να διευρύνει τις όποιες free jazz αναφορές στο έργο της με έναν συνδυασμό μεταλλικών ήχων καθώς και πιο "ονειρικών" διαστάσεων και χρωμάτων για ένα μινιμαλιστικό αποτέλεσμα με ψυχοακουστικό ενδιαφέρον, κατά την ίδια. Όλα αυτά επιτυγχάνονται με την χρήση, πέραν των φωνητικών, διαφόρων οργάνων από την ίδια, όπως σαξόφωνο, κλαρινέτο, prepared strings και καμπάνες.

Πέραν αυτών, όμως, η Αshley Paul δείχνει ενδιαφέρον για ποικίλες συνεργασίες με αποτέλεσμα όχι μόνο να έχει συμπράξει ως τώρα με μουσικούς όπως οι Loren Connors, Roscoe Mitchell, Greg Kelley, Aki Onda, αλλά να διατηρεί και διαφορετικά projects, όπως το Αster με τον Eli Keszler, το Paul and Maurey παρέα με την keyboardist/multi-instrumentalist Sakiko Mori, το trio Oxtirn με τον Geoff Mullen και τον Eli Keszler, ενώ συμμετέχει και στο project του Anthony Coleman "Damaged by Sunlight".

Επιπλέον, το 2008 ερμήνευσε ζωντανά την παγκόσμια πρεμιέρα έργου του Phill Niblock γραμμένου για την ίδια και τον Eli Keszler [για σοπράνο σαξόφωνο και crotales συν την συμμετοχή του ίδιου του Niblock].

Έχει εμφανιστεί σε ηχογραφήσεις εταιρειών όπως η ESP-DISK, Ρel, Digitalis και Νew World.

Links:
http://vimeo.com/35515366# - "Leave Mine" video
http://soundcloud.com/ashleypaul/slow-boat - "Slow Boat" music sample

Christos Chondropoulos
Ο Χρήστος Χονδρόπουλος είναι ένας νέος μουσικός που ασχολείται κατά βάσην με τα κρουστά. Μένει στην Αθήνα και είναι μέλος του free-jazz συνόλου των Xysm. Παράλληλα, καλλιεργεί συστηματικά και προσεκτικά διαφορετικές, ιδιαίτερες, solo προσεγγίσεις, από το ηλεκτρονικής σύνθεσης project Unan, στις μετρημένες όσο και ανοιχτές στο πνεύμα αυτοσχεδιαστικές τάσεις [βλέπε την πρόσφατη ζωντανή του εμφάνιση στην Knot gallery με την Δανάη Στεφάνου και τον Αndrew Raffo Dewar]. Η σύμπραξή του live με τον Νίκο Κυριαζόπουλο αποτελείτο από τα home-made ηλεκτρονικά κυκλώματα και τα τεντωμένα ελατήρια του δεύτερου σε αυτοσχεδιαστική αλληλεπίδραση με τα ποικίλα εφόδια του Χονδρόπουλου, όπως τα Ασιατικά κρουστά, τα Αφρικάνικα μέταλλα, τα vintage massage machines και τα περισυλλεγμένα αντικείμενα από παλιατζίδικα της πόλης να δίνουν ένα ορμητικό, αιχμηρό αποτέλεσμα.

Η ευρηματικότητα, ο ενθουσιασμός για την μουσική μαζί με την εξερευνητική τάση και η συγκέντρωση στις ιδέες του, είναι μια πρώτη εικόνα που μπορεί να σχηματίσει κανείς για τον Χρήστο Χονδρόπουλο που αναμένεται να παρουσιάσει για πρώτη φορά μια ιδέα στην οποία δεν θα χρησιμοποιεί "άμεσα" τα κρουστά του. Πρόκειται για ένα live ηλεκτρονικό set όπου θα τα έχει ενσωματώσει, με γνώμονα τη διερεύνηση των σχέσεων που μπορούν να αναπτυχθούν μεταξύ διαφορετικών χαρακτηριστικών πλαισίων όπως οι διευρυμένες τεχνικές στα κρουστά, η ηλεκτρονική καθώς και η pop μουσική. Το σύνολο, που θα ξεδιπλώνεται με τη μορφή ζωντανής concrete σύνθεσης, θα προκύπτει μέσω της χρήσης του οργάνου mpc[χαρακτηριστικού για την εξέλιξη του hip-hop, μεταξύ άλλων].  Έτσι, ο ίδιος θα ακούγεται και αυτο-σαμπλαριζόμενος στα κρουστά και στα αναλογικά κυκλώματα, μαζί με ποικίλες άλλες πηγές που θα είναι "αποθηκευμένες" προς χρήση εκείνη την στιγμή.

Links:
https://vimeo.com/44134531 - video από live στην Knot gallery, ανοίγοντας την συναυλία του Jerome Noetinger.
https://vimeo.com/45283821 - Ο ζωντανός αυτοσχεδιασμός με την Δανάη Στεφάνου και τον Αndrew Raffo Dewar.
http://www.thewatchfulear.com/?p=7027 – Κριτική για την κυκλοφορία του project του Unan.

KNOT Gallery
Mιχαλακοπούλου 206 & Πύρρου (εις. από Πύρρου)
πλησιέστερος σταθμός Μετρό: Αμπελόκηποι
Λεωφορεία: Α5, Β5 (στάση ΖΑΓΟΡΑ)

χορηγοί επικοινωνίας:

16.9.12

William Bennett interview for 06:00 am


06:When was your first recording?

1978

06:When was your first live, how was it?

1978, indescribably nerve-wracking

06:When do you believe that music took a central position in your life?

right at the beginning

06:What is your idea of happiness?

happiness is an illusion

06:What is your guilty pleasure in music?

too old to feel guilty about any pleasure

06:How did you end up doing what you do and not something else?

probably luck

06:Could you describe your work for the people that haven't experienced it?

magicians should never talk about technique

06:What are you listening to these days? 

just random stuff from my collections

06:Where are you based ?

Edinburgh, Scotland

06:In which neighborhood did you grow up? Can you describe it to us? 

many, many different neighbourhoods and towns; some good, some not so good

06:What was your parent's dream for you?

absolutely no idea

06:What was your father's profession?

writer

06:What is your opinion about the current situation in Europe?

what current situation are you referring to? my opinion anyway is ultimately as worthless as anyone else's

06:What are your earliest punk rock memories?

seems a long time ago now, I'm not one for much retrospection and definitely not nostalgic - nostalgia is mistakenly attributed to events and places and times, when it's really about missing being young

06:Do you think that your music is sexy?

some is very, a lot isn't at all

06:Have you ever lost your interest in music?

not really

06:Do you catch yourself thinking about death?

consciousness of death is the price humans pay for having language

06:What is the most important thing in your life?

the most important thing is reminding myself that nothing's important

06:What is your definition of pop?

music that's commercially popular

06:Which record of yours of you love the most?

they all mean a lot to me, it's hard to differentiate

06:Who inspires you?

oh, too many to mention

06:What book (books) do you read these days?

once again, too many to mention; I do keep a running list at my blog (williambennett.blogspot.com)

06:Is there a person that has influenced you musically more than any other?

influence comes in different forms, both positive and negative - and a lot musically for me comes from extra-musical sources, so there isn't a single person that I could fairly single out

06:What is the best idea you have had so far?

still waiting for it

06:Can you send us a picture (of you or of something/place) that best illustrates your current state of mind to 
post along with you answers?


































15.9.12

Σωκράτης Μαρτίνης συνέντευξη για το 06:00 am

06: Μπορείς να περιγράψεις εδώ τη δουλειά σου για κάποιον που δεν την έχει γνωρίσει;

  Ηλεκτροακουστική μουσική (musique concrète) με πρωτογενές υλικό αντικείμενα, διάφορες ηχογραφήσεις, ηχητικά ευρήματα (found sound). Πέραν αυτού, κάποια ποιήματα, σχέδια (κυρίως με μπλε μελάνι), και λίγες εικαστικές δράσεις. 

06: Ταυτίζεσαι με κάποιο συγκεκριμένο είδος τέχνης ή με κάποιο καλλιτεχνικό κίνημα;

  Όχι, όμως αναγνωρίζω τη σημασία που είχαν ορισμένα κινήματα στη διαμόρφωση της δικής μου προσέγγισης. Εξάλλου στα έργα μου έχω κάνει πολλές εμφανείς ή λιγότερο εμφανείς αναφορές στους σουρρεαλιστές, τους φουτουριστές, τον κυβισμό, και άλλα.

06: Τι είναι χρόνος για εσένα, πώς τον αντιλαμβάνεσαι; Στα έργα σου πώς μεταχειρίζεσαι το χρόνο; (Σε τι είδους χρόνο εξελίσσονται τα έργα σου ή σε τι είδους χρόνο αναφέρονται;)

  Στο άκουσμα της λέξης σκέφτομαι μια καθολική κίνηση. Ένα από τα οντολογικά νοήματα της τέχνης μάλλον είναι η υπέρβαση της φύσει πεπερασμένης συνειδητότητας αυτής της κίνησης (όπως και του χώρου ), που συνεπάγεται η ανθρώπινη κατάσταση.  Αυτό βέβαια που συμβαίνει στο τέλος δεν είναι κάποια υπέρβαση, αλλά η χαριτωμένη αποτύπωση μιας κωμικής απόπειρας και κάποια ίχνη που θα σβήσουν ή θα μείνουν.
  Δεύτερον, αυτά που φτιάχνω δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένο χρόνο με την έννοια της «εποχής». Το πλαίσιο στο οποίο εξελίσσονται είναι αχρονικό. Τέλος, μιλώντας κυριολεκτικά, μου είναι δύσκολο να φτιάξω κάτι που να είναι μεγάλης έκτασης ή διάρκειας. Ως εκ τούτου, μετά από 6 ατομικές κυκλοφορίες και κάποιες συμμετοχές, το υλικό μου δεν ξεπερνάει συνολικά τις 2 ώρες.

06: Mερικές σκέψεις για την καινούρια σου κυκλοφορία στην antifrost.

  Περιέχει δύο συνθέσεις (καθεμία αναλύεται περαιτέρω σε δύο μέρη), μία ανά πλευρά, κάτω από τον γενικό τίτλο On  motion, stasis and the geometry of desire,. Είναι η πρώτη φορά που εκδίδω κάτι σε κασσέτα και εξεπλάγην πολύ θετικά με τον τρόπο που το συγκεκριμένο υλικό «μίλησε» με το μέσο. 

06: Tι σε εμπνέει;

  Διάφορα πράγματα, όμως υπάρχουν κάποια σταθερά αντικείμενα αναφοράς που σαν φετίχ επανέρχονται συνέχεια σε αυτά που φτιάχνω. Όσον αφορά τη σύνθεση, οι ήχοι που με ενδιαφέρουν ως πρωτογενές υλικό είναι πολύ λίγοι και έχω αναπτύξει μια πολύ στενή παλέτα. Κάποια ηχητικά αποσπάσματα επανέρχονται συχνά, όπως το πλέγμα από αντηχήσεις καμπανών στο τρίτο και τελικό στάδιο του Conduit no.2 (Drone Records, 2006), το οποίο μπαίνει έκτοτε σαν προζύμι σε όλες σχεδόν τις συνθέσεις μου, σε διάφορες παραλλαγές. 

06:Οι ιδέες έρχονται στο μυαλό σου ως εικόνες ή ως φράσεις; 

Και τα δύο.

06: Από όλες τις ιδέες που σου έρχονται, πώς διαλέγεις αυτήν την οποία θα υλοποιήσεις; 

Αυτό είναι λίγο σαν να  έχεις να φτιάξεις ένα παζλ με άπειρα κομμάτια, που στο τέλος αντί μιας εικόνας είναι ένας ιδεότυπος περί ωραίου. Σίγουρα δεν θα το φτιάξεις ποτέ ολόκληρο, κάποια κομμάτια δεν θα βρεις αν και με τι ταίριαζαν και κάποια θα βρείς να τα ταιριάξεις και να μπεις σε μια κάποιας έκτασης δομική διαδικασία. Κάπως έτσι διαλέγω την ιδέα η οποία φαίνεται να εξυπηρετεί τον ιδεότυπο που έχω στο μυαλό μου και την αναπτύσσω όσο αντέχει ή την απορρίπτω. Συν ότι στο πέρασμα του χρόνου κάποιες παρατημένες και έστω κάπως ενδιαφέρουσες ιδέες ωριμάζουν.

06: Mέσα από ποια διαδικασία βρίσκεις όνομα για τα έργα σου;

  Στις ηχητικές συνθέσεις, συχνά αυτό έχει να κάνει με κάτι που είχα κατά νου όταν τις έφτιαχνα και με καθοδηγούσε στο αποτέλεσμα. Στα γραπτά μπορεί έτσι, μπορεί όμως να και είναι λίγο διαφορετική διαδικασία. Στα σχέδια συνήθως απλά άπτεται του θέματος.

06: Τι είναι το μαύρο χρώμα για εσένα; 

  Ένα ωραίο χρώμα.

06: Τελικά σου αρέσει να δημιουργείς εμπειρίες τις οποίες μπορείς να ελέγξεις απόλυτα;

  Προφανώς η ερώτηση σχετίζεται με μια φράση του Morton Feldman που έχω βάλει στο blog, κατά την οποία «the real question,is whether we will control the materials or choose instead to control the experience». Αυτό το έθεσε αυτός ως κριτική κατά της στείρας αυτοαναφορικής μεθοδολογίας του ακαδημαϊσμού και εγώ το χρησιμοποιώ εν μέρει κακόβουλα για να νομιμοποιήσω το αυτοδίδακτον της περίπτωσής μου.
  Για να απαντήσω, ελέγχω τη μορφή αυτών που φτιάχνω, ως εμπειρίες που κατασκευάζω για να ικανοποιούν το αυτί και το μάτι μου, ούτως ώστε να τις εκθέσω μετά στα μάτια και τα αυτιά ενός τρίτου. Το γεγονός ότι θέλω να έχω απόλυτο έλεγχο επιβεβαιώνεται από το ότι αποφεύγω να παίζω ζωντανά και τις λίγες φορές που το έκανα, ήταν με τη μορφή πλήρως προκαθορισμένου σετ.

06: Θα ήθελες να μας 'διαβάσεις' ένα από τα αγαπημένα σου έργα ζωγραφικής του De Chirico ή του Alberto Savinio; (διαβάσεις= αναλύσεις τα στοιχεία της σύνθεσης, τον τρόπο με τον οποίο έχει φτιαχτεί, ιδιαίτερη αφήγηση μέσα από την εικονογραφία και ό,τι άλλο σε ενδιαφέρει)

Παραθέτω μια φράση του De Chirico που πλαισιώνει μια αυτοπροσωπογραφία του τού 1911, με στήσιμο που μιμείται μια στάση του Nietzsche σε μια φωτογραφία του, κατά την οποία «Et quid amabo nisi quod aenigma est?» (Και τι άλλο υπάρχει να αγαπήσω εκτός από το αίνιγμα;).

06: Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα που έχουν δει τα μάτια σου;

 Μια γυμνή γυναίκα, πολλές από τις ταινίες του Bunuel, πίνακες της μεταφυσικής περιόδου του De Chirico, κάποιες όψεις της πραγματικότητας που μου προκαλούν μια αυθαίρετη αισθητική τέρψη.

06: Τι σημαίνει επανάσταση;

Τη φαντάζομαι με την ορμή ενός φυσικού φαινομένου. Δεν συμπαθώ τους παντός καιρού θιασώτες της που συνήθως πέραν της οργής, που αρκεί για το γκρέμισμα, δεν με πείθουν για την ηθική κατάρτιση, που απαιτεί το ξαναχτίσιμο. Σε κάθε γενιά κάθε χώρας υπάρχουν τέτοιοι, αλλά ταυτοχρόνως δεν υπάρχει πάντα λόγος να γίνει επανάσταση. Όταν υπάρχει λόγος, μάλλον είναι αναπόφευκτο.

06: Τι είναι για εσένα το ταλέντο;

Το ένστικτο που απαιτείται για να παράγεις έστω ένα έργο υψηλής (υπερβατικής) ομορφιάς.

06: Τι είναι φαντασία; Υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας; Με ποιους τρόπους πιστεύεις ότι μπορεί να επηρεαστεί η συλλογική φαντασία;

 Στο χώρο των χρηστικών αντικειμένων, η φαντασία είναι ένα παρελθόν της πραγματικότητας, άρα κάτι χρήσιμο. Στο χώρο των άχρηστων αντικειμένων, του κάλλους και άρα της τέχνης, η φαντασία είναι το διαρκές παρόν, ήτοι απλώς κάτι ωραίο ή μη. Και το απλώς και ασκόπως ωραίο είναι κάτι το υψηλό. Γι’ αυτό η απεικόνιση μιας γυναίκας σε ένα έργο, εξουδετερώνοντας την ομορφιά ως εργαλείο στα πλαίσια της πραγματικής ικανοποίησης των ερωτικών ενστίκτων, την  ανυψώνει στο καθαρά αισθητικό επίπεδο. Περί συλλογικής φαντασίας δεν ξέρω τι να πω. 

06: Γιατί δημιουργείς αυτά που δημιουργείς;

Από κάποιου είδους ανάγκη.

06: Τι βρίσκεται κολλημένο στον τοίχο δίπλα από το γραφείο σου ή σε κάποιον τοίχο στο χώρο εργασίας σου;

Μια ζωγραφιά του Εγγονόπουλου.

06: Έχεις καταλάβει τι είναι αυτό που καθόρισε τη σκέψη σου;

Πλήν κάποιων αδιαμφισβήτητων επιρροών όχι ακριβώς.

06: Ποιο βιβλίο διαβάζεις αυτήν την εποχή;

 Αρχίζω πολλά παράλληλα και αργώ να τα τελειώσω, οπότε τώρα είναι κάποια των (ή περί των) Σκαρίμπα (Παπαγεωργοπούλου - Ιωαννίδου Σούλα, Ανέκδοτα και αθησαύριστα κείμενα του Γιάννη Σκαρίμπα), Πεντζίκη (Μητέρα Θεσσαλονίκη), Εγγονόπουλου (Οι άγγελοι στον παράδεισο μιλούν ελληνικά), Bataille (Μελέτες για τον ερωτισμό), Apollinaire (Αιρεσιάρχης και Σία, Ο περιπατητής των δύο όχθεων), Γ. Μακρή (Άπαντα Γραπτά), Savinio (Άνθρωποι διηγηθείτε την ιστορία σας), Evola (Η μεταφυσική του φύλου), Εμπειρίκου (Οκτάνα), Κόντογλου (Πέδρο Καζάς και Βασάντα), Bunuel (An unspeakable betrayal: Collected Writings)

06: Θα ήθελες να μας δώσεις ένα παράδειγμα, μια εικόνα, όπου να δούμε πιο καθαρά αυτό που ονομάζεις σημασία της τέχνης στη ζωή μας;

 Ένα καλοκαίρι, έκατσα κι έκανα μια στείρα αναπαραγωγή, με μελάνι, του «πίνακα μέσα στον πίνακα» στο έργο του De Chirico «Το διπλό όνειρο της άνοιξης, χωρίς λόγο, όπως ζωγραφίζουν τα παιδιά στα τετράδια ιχνογραφίας. Σαν παιχνίδι.

































wha t a beauti ful mo vie








ασιντ

13.9.12

gamhseta

2nd October : Berghain (Berlin, Germany) + Regis, Surgeon, Haswell

9.9.12

the electronic record for children


Shed interview for 06:00 am


06 : What time do you usually wake up in the morning?
Around 7-11am.

06 : What do you believe about the current economic crisis?
Money makes the world go round.....

06 : When do you believe that music took a central position in your life?
Around 1986.

06 : What does your family say really about your music?
And somebody listens to that?

06 : What is your idea of happiness?
Satisfaction. Contentment.

06:  Do you read newspapers? Which?
Spiegel, Süddeutsche, Berliner Zeitung.

06 : Do you vote?
I don't believe in politics but i vote to prevent that extremist parties take over our society. That situation is actually not satisfactorily but ......

06 :  What is your guilty pleasure in music?
Roger Whittaker.

06 : How did you end up doing what you do and not something else?
With a lot of Fortune!

06 :  What was your father's profession?
n/a

06 :  Could you describe your work for the people that haven't experienced it?
No.

06 :  What are you listening to these days?
I still love the James Blake album.

06 :  In which neighborhood did you grow up? Can you describe it to us?
Former GDR. It was all grey in grey. We were always very sad because we had no Coca Cola, no good cars, no good music... It was all bad. Don't remind me....

06 :  What was your parent's dream for you?
n/a

06 :  Tell us about your new album?
It is 45:47 min long and includes 11 Tracks of pure Techno music.

06 : Do you remember the first sampling record you ever heard? Which one is it?
A sampling record? Don't know...

06 : What is your favorite sound and why?
Bass. Bass makes the difference.

06 :  What is the best idea you have had so far?
To do what I want.

06: Can you send us a picture (of you or of something/place) that best
 illustrates your current state of mind to post along with you answers?

Killer!