28.3.09

12 vinyls x BMX gsus- αγάπη και θάλασσα.

O Angel και η Tarzarnita με προσκάλεσαν να διαλέξω 12 βινύλια από τη δισκοθήκη μου τα οποία είναι ό,τι σημαντικότερο έχω, τα έχω συνδέσει με τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μου και των οποίων χρησιμοποιώ μόνο τα αντίγραφα από φόβο μήπως τα πρωτότυπα χαλάσουν [τα οποία φυλάω σε θυρίδα. Στην Ελβετία]. Το πρόβλημα είναι ότι έχω ένα πικάπ που έχω να χρησιμοποιήσω πάνω από 15 χρόνια, ο τελευταίος δίσκος που αγόρασα ήταν ο "Στην αγορά του Κόσμου" του Ακίνοου Ιωαννίδη επειδή μου άρεσε το 'Αλ Χαλίλι' και μετά διαπίστωσα ότι ο Ιωαννίδης τραγουδάει με τον κεφτέ στο στόμα και δεν το ξανάκουσα. Έτσι αποφάσισα να διαλέξω 12 βινύλια από τη δισκοθήκη του πατέρα μου [η οποία απαριθμεί περίπου 20 βινύλια εν συνόλω] που σημαίνει ότι δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα να διαλέξω τα εξής:

1. Μίμη Πλέσσα, Λευτέρη Παπαδόπουλου - Ο Δρόμος. Τραγουδά Γιάννης Πουλόπουλος 10 τραγούδια, Πόπη Αστεριάδη 2 τραγούδια και Ρένα Κουμιώτη 2 τραγούδια. Στο οπισθόφυλλο ο δίσκος αφιερώνεται "στα παιδιά της Κατοχής, που μεγάλωσαν στο δρόμο, στο Θησείο, στο πολύγωνο, στη Βάθη, στα Σεπόλια, στα Εξάρχεια, στην Κυψέλη, παντού, παντού στην Αθήνα και στην Ελλάδα".


2. Γιάννης Πουλόπουλος - Τα άλλα τραγούδια. Η μητέρα μου ήταν τόσο μεγάλη φαν του Πουλόπουλου που έχει αγοράσει και τα b-sides του.







3. Τασία Βέρα - Νο 2









4. Βάσω Χατζή - Ν4 (πόσο πάει το
φιλί).
Πολύ πριν τους Suburban Kids Wit
h Biblical Names, οι Τασία Βέρα και Βάσω Χατζή βάφτιζαν κάθε δίσκο με τον αύξοντα αριθμό του. Στην δισκοθήκη μας δεν έχουμε άλλους δυστυχώς, ίσως
τα κυκλοφόρησαν σε κασετίνα κάποια στιγμή. Σε κάθε δίσκο
ο πατέρας μου έχει σημειώσει με στυλό ποια
τραγούδια του αρέσουν. Στον πρώτο να ακούσετε τα "Πες μου άντρα στο μαντήλι" και "Τα Κουφέτα" και στον δεύτερο τα "Πόσο πάει το φιλί" και "Ήθελα νάσουνα μικρός". Αν κάποια στιγμή πέσουν στα χέρια σας.

5. Λίτσα Διαμάντη, Δημήτρης Κοντολάζος, Γιώργος Σαρρής - Τα Ερωτιάρικα (Απρίλης 1986). Η μουστάρδα του εξωφύλλου είναι τόσο πρόχειρη που στην κάτω δεξιά γωνία φαίνεται το πεταμένο μπουφάν του Κοντολάζου. Στα ερωτιάρικα περιλαμβάνονται τραγούδια όπως "Τα λόγια σου βαριά ναρκωτικά", "Προχώρησε στην αλλαγή", "Όλοι γίναμε εξουσία" και " Ο χορός δεν ξέρει τάξεις". Πιθανόν τα ερωτιάρικα ήταν μέσο διάδοσης παράνομων πολιτικών συνθημάτων. Ο πατέρας μου δεν έχει σημειώσει σουξέ.


6. Στην Όμορφη Νύχτα και φέτος.. ζωντανή ηχογράφηση (3 και 4 Νοεμβρίου 1984).
Είμαι σίγουρος ότι αυτό το δίσκο τον αγόρασαν για να έχουν να παίζουν κάτι σε οικογενειακά γλέντια. Παρόλο που τους έχουν βγάλει σαν φωτογραφίες για ταυτότητα, το artwork είναι πολύ ωραίο.


Οh Gsus Gsus με τα δώδεκα βινύλια των γονιών σου! Εμείς αναρτούμε εδώ μόνο τα 6,
για να δείτε τα υπόλοιπα , Μπουρνέλη, Μαντώ κλπ μπείτε βγείτε ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: