11.3.09

12 vinyls x BMX Γεωργία Καρύδη




Είμαι ο βινυλιοκράτορας.Κατέχω περι τα ... 1 (ένα) βινύλια!

είναι σπάνιο κομμάτι.περιέχει μουσική τέκνο.Το βινύλιο έχει παιχτεί μηδέν φορές.
Μου τον κάναν δώρο στα εικοστά-τρίτα γεννέθλιά μου.Το 2005.
Μία φίλή μου και τότε συγκάτοικος μου.
Της οποίας το αγόρι ήταν ανερχόμενος ντι-τζει και είχε βγάλει κάποια κομμάτια από αυτό το βινύλιο.Δεν ξέρω πόσα.
Δεν μου είχε πάρει δώρο γιαυτό μου έδωσε τον δίσκο.
Όλα αυτά λάβαν χώρα στο ανατολικό βερολίνο. Και τα πρόσωπα της ιστορίας είναι κιαυτά όλοι γερμανοί.
Από όλους όσους ήταν εκεί εγώ ήμουν η μόνη που δεν είχε πικ-απ.
δεν είχα ποτέ στη ζωή μου πικ-απ.
Δεν έτυχε.

Μετά ο Κολέτσκι έγινε διάσημος τέκνο ντι-τζει και η φίλη μου τον χώρισε γιατί δεν άντεχε τόσα ναρκωτικά.
Τώρα η φίλη μου τα έχει με ένα διαφημιστή.

gewrgia karudi
gewrgida kari

karuda gewrgiou

Πέμπτη έπαιξε η Καρύδη Γεωργία. Την ευχαριστούυυμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: