17.3.09

12 vinyls x BMX Θοδωρής Κανελλόπουλος



1. Prodigy - Music for The Gilted Generation

Το πρώτο βινύλιο που αγόρασα ever. Ήταν 1995, έβλεπα πολύ MTV και Seven Χ και είχα κολλήσει με το No Good. Ωραίος δίσκος αν και έχω να τον ακούσω χρόνια. Το 3 Κilos είναι μεγάλο κομμάτι.

2. Flaming Lips - At War With The Mystics

Όχι και τόσο καλό άλμπουμ αλλά σε καμία περίπτωση δε μετανιώνω που το έχω. Από ένα δισκάδικο στην Πάτρα το αγόρασα, έχει ήδη αντέξει 2 μετακομίσεις.
Yeah yeah yeah yeah, yeah yeah yeah yeah

3. Bruce Springsteen - Lucky

Aπό το Ζαχαρία με αγάπη. Πήρα πολλά του Boss μαζεμένα, όταν κατάλαβα τα μεγαλείο του. Άθικτο.

4. Τhe Brian Jonestown Massacre - Give It Back

Σε παζάρι στην Τεχνόπολη πριν 2 χρόνια νομίζω το αγόρασα.. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν το έχω ακούσει από τότε.

5. Βroken Social Scene - S/T

Το ομότιτλο των BSC το αγόρασα στο Benicassim του 2006, την ώρα που έπαιζαν οι άθλιοι Madness. Είχε ζέστη, η μουσική ήταν χάλια και πήγα για ψώνια.. Το packaging είναι τεράστιο!

6. Slowdive - Pygmalion

Αγορασμένο και αυτό από το Μοναστηράκι μόνο και μόνο επειδή δεν είχα αγοράσει μέχρι τότε το Souvlaki. Kαμία μα καμία σχέση με το Souvlaki. Μια φορά το έχω ακούσει.

7. Stephen Malkmus - Face The Truth

Vinyl Microstore 2008!

8. Franz Ferdinand - S/T

Ούτε που θυμάμαι από πότε το έχω και από που το είχα πάρει.. Ή σε παζάρι δίσκων το 2005 ή λίγο πριν ή λίγο μετά το 1ο τους live sthn Αθήνα το 2004. To Michael το έχω λιώσει.

9. Film School - S/T

Vinyl Microstore 2007!

10. REM - Up

Πρόσφατα αγορασμένο σε άριστη κατάσταση από Μοναστηράκι επειδή η τιμή του ήταν ελκυστική και επειδή έχει μέσα το Lotus, που εξακολουθεί να είναι τεράστιο κομμάτι.

11. Τricky - Blowback

Δώρο από κάποιον φίλο από τα παλιά τη μέρα που έγινα 18. Η συμμετοχή των live μου άρεσε
και συμπάθησα, έστω και για ένα τραγούδι τους Red Hot Chilli Peppers.

12. Postal Service - Give Up

Primavera 2007. Στο καλύτερο δισκάδικο που έχω πάει ποτέ. Revolver. Carrer de la tallers στη Βαρκελώνη. Απαραίτητο. To Such Great Heights το έβαλαν μέχρι και στο So You Think You Can Dance.

PS. Λυπάμαι που δεν αγόρασα εκείνο το δισκάκι των Belle & Sebastian, από το πιο αγαπημένο μου δισκάδικο. Από τον Εξώστη στην Πάτρα. O Π. φταίει.


Δωδέκατος έπαιξε ο Θοδωρής Κανελλόπουλος, τον ευχαριστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: