19.3.09

12 vinyls x BMX Gossip Boy



1. Sugarcubes-Life's Too Good
Πράσινο και ροζ, από το 7+7, όταν ήμουν ακόμα 18 σε ένα ταξίδι-αστραπί στην Αθήνα για live στο Ρόδον. Μαζί είχα αγοράσει και Pixies αλλά αυτό το φχαριστήθηκα πιο πολύ. Άκουσα κατά λάθος πρώτα τη δεύτερη πλευρά και για χρόνια νομιζα ότι αυτή ήταν η πρώτη.

2. Bis-The New Transistor Heroes
Δώρο από κάποιον special από το vinyle microstore. Το είχα σε cd κι έτσι του το χάρισα και κράτησα το βινύλιο.

3. Μάνος Χατζιδάκις, Λένα Πλάτωνος, Σαβίννα Γιαννάτου-Εδώ Λιλιπούπολη
Μεγάλωσα μ'αυτό, έτρωγα με τη Μάσα Σιδερομάσα, συνδύαζα χρώματα με βάση τον Παπαγάλο που ήθελε να βάλει κόκκινο μαζί με πορτοκαλί και ονειρευόμουν τη ροζ Ρόζα Ροζαλία.

4. The Birthday Party-Mutiny
EP. Δεν ήταν δικό μου. Classic story. Το καβάτζωσα. Απίστευτο εξώφυλλο δια χειρός Anita Lane. Τα αγκαθωτά τριαντάφυλλα της σκίζουν καρδιές.

5. The Cure-Wish
Διπλό άλμπουμ που κλείνει μέσα του όλη τη χαρά του έρωτα και όλο τον πόνο του χωρισμού. Κόκκινο, φθαρμένο και χιλιοπαιγμένο, το αγόρασα 1 ευρώ από έναν θείο μου που είχε δισκάδικο και δεν ήξερε τι να κάνει πια τα βινύλια.

6. Iggy Pop-Lust For Life
Δώρο όταν ήμουν 16 από τον πρώτο μου γκόμενο-γιατί είχε μέσα το Sweet Sixteen-σε μπιλιαρδάδικο σε επαρχιακή πόλη.

7. Tuxedomoon-Desire
Έχει μέσα το Jinx. Το άκουσα στα 16. Ανεξίτηλα σημάδια το Jinx, ανεξίτηλο μπλε ο δίσκος.

8. Led Zeppelin-II
Το κληρονόμησα από τη μαμά μου. Hell yeah! Το καλύτερο άλμπουμ των Zeppelin!

9. Dubrovniks-Medicine Wheel
Πόσο λατρεύω, λατρεύω, λατρεύω αυτόν το δίσκο. Και δεν τον έβρισκα πουθενά. Τελικά τον βρήκα σε ενα κωλοδισκάδικο στη Θεσσαλόνικη.

10. The Ronettes-The Ronettes
Girly εξώφυλλο, 60s φουστάνια, be my baby, υπόγειο δισκάδικο στη Μπενάκη που δεν θυμάμαι ποτέ πως λέγεται!

11. Pulp-His n Hers
Το είχα λιώσει όταν ήμουν teenager! Και άρεσε και στη μαμά μου!Με μετέφερε στο Λονδίνο και στην αγγλική suburbia. Και το βινύλιο δεν είχε το Babies, όπως το cd, και χαιρόμουν γιατί το Babies δεν μου άρεσε καθόλου.

12. The Gentle Waves-Swansong For You
Μωβ. Με μια μαύρη γατάρα στο εξώφυλλο. Το αγόρασα για τη γάτα. Εκ των υστέρων έμαθα τι εστί Gentle Waves. Έχω και φωτογραφία αγκαλιά με αυτόν τον δίσκο, τόσο πολύ τον αγαπούσα!

Δέκατος τρίτος έπαιξε το Gossip Boy!
Ευχαριστούμεεεε! και την Killah για τη φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: