3.10.12

Stella: Fever Girl

repost from Ough! με ΤΕΛΕΙΕΣ φωτογραφίες από την Ευτυχία Βλάχου


Stella: fever girl 
Μαρία Παππά
Η Στέλλα που γνωρίσαμε για πρώτη φορά πάνω στη σκηνή να τραγουδά μαζί με τους Expert Medicine αλλά και με τους My Wet Calvin, είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες γυναικείες παρουσίες του πολύχρωμου πάτσγουορκ που ονομάζεται «νέα ελληνική σκηνή». 
Όταν την συναντήσαμε,  μας έλυσε όλο το μυστήριο που καλύπτει ένα εκκολαπτόμενο νέο ελληνικό σχήμα τους Fever Kids, αποκαλύπτοντας ότι είναι ένα από τα δύο μέλη του. 
----
«Ασχολούμαι με τη μουσική από πολύ μικρή. Είχα ξεκινήσει μαθήματα πιάνου από 5 χρονών. Μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά η διαδικασία της παρτιτούρας δεν με τράβηξε ποτέ. Νομίζω ότι πρέπει να λειτουργεί κάποιο συγκεκριμένο μέρος του εγκεφάλου σου και να το κάνεις αυτό, να επικοινωνείς δηλαδή με την παρτιτούρα και κάπως δεν το είχα. Έπαιζα γενικά πολύ. Έκανα μαθήματα κιθάρας στα 15 μου για 2 χρόνια. Μετά άρχισα να γράφω με ελληνικό στίχο, καψουροτράγουδα. Τότε άκουγα και πολύ Guns’n’Roses, Nirvana και Blind Melon. Μετά την εφηβεία πέρασα στην Καλών Τεχνών και κάπως με απορρόφησε. Ζωγράφιζα και είχα αφήσει λίγο τη μουσική. Μετά πέρασα μια περίεργη φάση: ενώ είχα με επαφές με γκρουπ και τραγουδούσα στα κομμάτια τους, δεν ήθελα να κάνω live. Δεν μου άρεσε η έκθεση. Έκανα πρόβες με ένα γκρουπ για 3 χρόνια και δεν το συζητούσα για live. Τον Μπάμπη των Expert Medicine τον γνώρισα μέσω κοινών γνωστών το 2005, όταν έψαχναν καινούργια τραγουδίστρια. Γράψαμε μαζί το Useless που είχε μπει στο δεύτερο τους δίσκο, αλλά για live δεν δεχόμουν κουβέντα! Μάλιστα, την πρώτη φορά που είχαν κάνει παρουσίαση του δίσκου, ήμουν από κάτω και έβλεπα τη Δήμητρα [μια φίλη] να το τραγουδάει στη θέση μου. Ήταν Χριστούγεννα, θυμάμαι, στο Μετς και η αλήθεια είναι ότι ένιωσα περίεργα. Τελικά μια φίλη με έπεισε ότι είχα υποχρέωση να το πω και εκεί κάπως ταρακουνήθηκα. Έτσι τραγούδησα για πρώτη φορά ζωντανά σε μια συναυλία των Expert Medicine στο Metropolis, όπου μέχρι να ανέβω, ήμουν στα πρόθυρα του εγκεφαλικού. Με το που ανέβηκα ήταν σαν να το περίμενα για πάντα οπότε αυτό ήταν ωραία. Τώρα με τον Αλέξη από τους Expert γράφουμε μαζί κάποια κομμάτια. Σαν πλάκα στην αρχή. Μετά όμως βρήκαμε και ένα όνομα, Fever Kids και τελικά βγήκε ένας δίσκος. Αυτό έγινε τα τελευταία δυο χρόνια, έχουμε πολλά κομμάτια και ψάχνουμε εταιρεία. Τώρα ετοιμάζουμε μια διασκευή στο Lullaby των The Cure. Παράλληλα και με τους Fever Kids ξεκίνησα να γράφω και δικά μου κομμάτια - τα οποία δουλεύω με τον Sillyboy- και μέχρι στιγμής έχω βγάλει μόνο τρία…»

Πόσων χρονών είσαι;
 Όσο ο Χριστός όταν σταυρώθηκε. 
Αν δεν ασχολιόσουν με τη μουσική, τι άλλο θα έβλεπες τον εαυτό σου να κάνει αυτή τη στιγμή;
Δεν μπορώ να φανταστώ. Ίσως θα ζωγράφιζα περισσότερο.
Πόσο σημαντικό ρόλο έχουν παίξει οι φίλοι στη ζωή σου; 
 Όσο μπορούσαν. 
Πες μου κάτι που έχεις κάνει και είσαι περήφανη γι’ αυτό. 
Δεν νιώθω περήφανη για πράγματα, νιώθω απλά χαρούμενη. 
Η μουσική σε κάνει καλύτερο άνθρωπο;
Η δική μου δεν ξέρω, των άλλων σίγουρα. 
Ποιος είναι ο πιο μεγάλος σου φόβος;
Ο Μορμόλης.

Πιστεύεις στην τύχη;
Φυσικά. 
Ποιο είναι το πιο ριψοκίνδυνο πράγμα που έχεις κάνει;
Τα αεροπορικά ταξίδια.
Τι σου δίνει δύναμη;
Ο Θεός. 
Τι σημαίνει για σένα η λέξη Θεός;
Δύναμη. 
Τι σε κουράζει πιο πολύ πάνω σου; 
Το κεφάλι μου. 
Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που έχει να αντιμετωπίσει ένας καλλιτέχνης στην Ελλάδα του 2012;
Να θέλει να παίξει και να μην μπορεί. (για πολλούς και διαφόρους λόγους).
Υπάρχει κάποιος ή κάτι που σου άλλαξε τη ζωή;
Μου άλλαξε τη ζωή ο καθηγητής της κιθάρας μου στα 14. 
Υπάρχει κάποιο βιβλίο / δίσκος / ταινία που σε έκανε να δεις διαφορετικά τη ζωή;
 Όχι ακριβώς να δω διαφορετικά τη ζωή, αλλά ένας δίσκος που μου έχει μείνει είναι ο "Sixteen Great Performances" του Tony Mottola γιατί τον έβαζα και χόρευα όταν ήμουν πολύ μικρή.
-----
links:

Δεν υπάρχουν σχόλια: