24.8.09

23.8.09

Falguni Shah



Μέσα στο δίσκο του 'Αγγλου Quantic and his Combo Barbaro "tradition in transition", κάπου γύρω στο νούμερο εφτά, είναι που τραγουδάει η Falu και


Εδώ lala: Albela

μεσημεριανή σιέστα

ημασταν σε μια σπηλια στην οποια κατεληγε το γκαγκαριν και πουλουσαν μπλουζες με συγκροτηματα και την ακροπολη, ημασταν με τους Last Drive, ήταν κι ενας που τον λεγανε Μάνο και ηταν και η Grace. Ηταν και μια με ασπρο φόρεμα μαύρα μαλλιά και άσπρη επιδερμίδα και νόμιζες ότι μου την έπεφτε.

Στο πανω μερος ηταν σαν την ερημο και ηταν μια ρωσιδα που φυλαγε μια γρια κατάκιτη και περιμενε να πεθανει η γιαγια για να παρει τα λεφτα.

'Ασπρος Ποταμός



Κρητικό μετόχι μεταξύ της Ιεράπετρας και της Σητείας στην Κρήτη, κρησφύγετο παράνομων δεσμών,
καταφύγιο από την οχλοβοή, τη ζέστη, το κρύο και τους ανέμους, αλεξιθάνατος οικισμός, καλοσχεδισμένο όραμα θέρετρου.

αφρικανική υπομονή



Ο Ευρωπαίος και ο Αφρικανός έχουν τελείως διαφορετική αντίληψη περί χρόνου, τον αντιλαμβάνονται διαφορετικά και διαφορετικά τον αντιμετωπίζουν. Στην ευρωπαϊκή αντίληψη ο χρόνος υπάρχει πέρα από τον άνθρωπο, υπάρχει αντικειμενικά, κάπως έξω από μας, και έχει ιδιότητες μετρήσιμες και γραμμικές. Σύμφωνα με το Νεύτωνα, ο χρόνος είναι απόλυτος: "Ο απόλυτος, πραγματικός, μαθηματικός χρόνος ρέει ομοιόμορφα και χωρίς καμία αναφορά σε οτιδήποτε το εξωτερικό." Ο Ευρωπαίος αισθάνεται υπηρέτης του χρόνου, εξαρτάται απ' αυτόν, είναι υποδουλωμένος σ' αυτόν. Για να υπάρχει και να λειτουργεί, πρέπει να τηρεί τους σιδηρούς και απαράβατους νόμους του, τις άτεγκτες αρχές και τους κανόνες του. Πρέπει να τηρεί τις προθεσμίες, τις ημερομηνίες, τις μέρες και τις ώρες. Ακολουθεί την τάξη του χρόνου, πέρα απ' αυτήν δεν μπορεί να υπάρξει. Αυτή του επιβάλλει την πειθαρχία της, τις απαιτήσεις της και τις νόρμες της. Μεταξύ του ανθρώπου και του χρόνου υπάρχει μια άλυτη σύγκρουση, που τελειώνει πάντα με την ήττα του ανθρώπου: Ο χρόνος εκμηδενίζει τον άνθρωπο.
Διαφορετικά αντιλαμβάνονται το χρόνο οι Αφρικανοί. Γι' αυτούς ο χρόνος είναι μια κατηγορία πολύ πιο χαλαρή, ανοιχτή, ελαστική, υποκειμενική. Ο άνθρωπος είναι που επιδρά στη διαμόρφωση του χρόνου, στην κίνηση και στο ρυθμό του (ο άνθρωπος, βέβαια, που ενεργεί με τη συναίνεση των προγόνων του και των θεών). Μάλιστα ο χρόνος είναι κάτι που ο άνθρωπος μπορεί να δημιουργήσει, γιατί, για παράδειγμα, η ύπαρξη του χρόνου εκφράζεται μέσα από τα γεγονότα, κι αυτό, δηλαδή αν ένα γεγονός λάβει χώρα ή όχι, εξαρτάται από τον άνθρωπο. Αν δύο στρατοί δεν πολεμήσουν σε μια μάχη, η μάχη αυτή δεν θα λάβει χώρα (δηλαδή ο χρόνος δεν θα εκδηλώσει την παρουσία του, δεν θα υπάρξει).
Ο χρόνος εμφανίζεται ως αποτέλεσμα της δράσης μας και χάνεται όταν τη σταματήσουμε ή δεν την αναλάβουμε καθόλου. Είναι μια ύλη που υπό την επίδρασή μας μπορεί πάντα να ζωντανέψει, αλλά που θα πέσει σε κατάσταση νάρκης, ακόμα και ανυπαρξίας, αν δεν της προσφέρουμε την ενέργειά μας. Ο χρόνος είναι μια οντότητα αδρανής, παθητική και προπαντός εξαρτημένη από τον άνθρωπο.
Πλήρης αντίθεση με την ευρωπαϊκή σκέψη.
Ερμηνεύοντάς το μέσα από πρακτικές καταστάσεις, αυτό σημαίνει πως, αν πάμε σ' ένα χωριό όπου για το απόγευμα έχει προγραμματιστεί συνέλευση και στο καθορισμένο μέρος δεν υπάρχει κανείς, τότε το ερώτημα "Πότε θα γίνει η συνέλευση;" στερείται νοήματος. Γιατί η απάντηση είναι εκ των προτέρων γνωστή: "'Οταν μαζευτεί ο κόσμος".
Ο Αφρικανός λοιπόν που ανεβαίνει στο λεωφορείο δεν ρωτάει πότε θα φύγει. Μπαίνει, κάθεται σε μια άδεια θέση και πέφτει στην κατάσταση στην οποία περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, σε μια κατάσταση νεκρικής αναμονής.
"Αυτοί οι άνθρωποι έχουν μια καταπληκτική ικανότητα αναμονής" μου είπε ένας 'Αγγλος που μένει εδώ χρόνια "ικανότητα, ανθεκτικότητα, μιαν άλλη αίσθηση!"
Οι Αφρικανοί πιστεύουν ότι κάπου στον κόσμο κυκλοφορεί, κυλάει μια μυστηριακή ενέργεια, που, όταν έρθει κοντά και μας γεμίσει, θα μας δώσει τη δύναμη για να βάλουμε το χρόνο σε κίνηση- κάτι θα αρχίσει να γίνεται. Μέχρι όμως να συμβεί αυτό, πρέπει να περιμένουμε. Κάθε άλλη συμπεριφορά είναι ψευδαίσθηση και δονκιχοτισμός.


Ρίσαρντ Καπισίνσκι "'Εβενος, το χρώμα της Αφρικής", μετάφραση από τα Πολωνικά, Ζώγια Μαυροειδή, εκδόσεις Μεταίχμιο, Ryszard Kapuscinski
'Ακουσε τι κατάλαβε ο Καπισίνσκι για τον Αφρικάνικο χρόνο: Αφρικάνικο Χρόνο.

subway open



krautrock, detroit techno, ανοιχτοί ορίζοντες

soul jazz records
their space

αχ α. αχχ αχ ααααχ aaaa aaa haaaaa



BLACK
RIO

29.7.09

να ακούς με - how random is random.


Ι. William S.Burroughs 'Origin and Theory of the Tape Cut- Ups' (Break Through in Grey Room), Klaus Shculze 'I was dreaming I was Awake' (La Vie Electronique 1), Klaus Schulze 'And I found Myself Asleep' , Bugged Out mix by Hot Chip 2009: 1.Gas Nah und Fern, 2. Theo Parrish 'Space Bumps', 3. Extrawelt & Morelle 'Schmedding', Milky Disco 'Secret Circuit' Roll, Soft Cirle 'Dont Just Stand There' (Eric Broucek mix), Black devil Disco Club 'Is Sorrow' (Brain Machine's Lucifer Rising Dub), Hypnotic Brass Ensemple 'Alyo', Tasman 'awake', 'the cloud of my dreams', 'anything for you', James Ferraro 'Discovery' Tropical drones, SUBWAY 'Delta II'.

ΙΙ. Christian Prommer' s Drumlesson 'Plastic Dreams', Μικροί κλέφτες 'ζώα' 'δε θα σβήσουμε' (ζήνων), Death 'Politicians in my eyes', Iggy Pop 'Insensitive', 'Les Feuilles Mortes', Sir Richard Bishop Enta Omri (Mohaned Abdel Wahab), emanative/space 'we travel the spacebeats', bushman's revenge', Simon Bloom ' Hollow Butterfly', Desert Cold', The Whitefield Brothers 'Chokin'.

ΙΙΙ. Trammps 'Whatever happened to the music (Dub) mixed by Paul Simpson, απ το dimitri from paris presents: NIGHT DUBBIN' a dubbed out collection of classic 80's dance m sic, bbe records 2009 , τριπλοκολασμενο βυνιλιο.


Μία πρώτη ακρόαση στα παραπάνω Τετάρτη μεσημέρι, απόγευμα, παρέα παρέα, μαζί μαζί, κανονικά, στεγνά, απλά, καθαρά, κλικ κλικ ταπ ταπ χριτσ χρατς.

Πρώτο μέρος
Δεύτερο μέρος

Τρίτο μέρος


πολυ ροχαμπιλι λεμε

28.7.09



'Εχουμε και λέμε,
ο raz μας έστειλε το τραγούδι του για το παιχνίδι με την κασσέτα. Είναι old school hip hop και είναι πολύ καλό. Και ο 'Αρης μας είπε ότι θα παίξει και ότι ετοιμάζει λέει μία drum n bass εκτέλεση με hardcore και break beat στοιχεία, ο θεός μαζί του...


15.7.09

12.7.09


Courtesy DESTE Foundation, Copyright Matthew Barney & Elizabeth Peyton. Photo: Hugo Glendinning

11.7.09

ΠΑΙΖΟΥΜΕ. "'Ολο το πάνω ράφι ιτάλο"



Παρά τη γενική απαίτηση των αναγνωστών να σας βάλουμε να ξεθάψετε τις κασσέτες σας,
το δεύτερο κατά σειρά παιχνίδι του 'έξι το πρωί' με τίτλο "'Ολο το πάνω ράφι ιτάλο" είναι αρκετά φιλόδοξο και θέτει πιο συγκεκριμένο στόχο. Αν παίξουμε καλά, θα κερδίσουμε την κασσέτα που θα φιάξουμε παρέα και θα κυκλοφορήσουμε σε κανά χρόνο από ΤΩΡΑ.

Το περιεχόμενο της κασσέτας:
Ο ειδικός μας συνεργάτης μουσικός επιμελητής και ταξιδιάρης feline desmond βρέθηκε στο Τσικάγο και μας παραχώρησε ευγενικά μία μισάωρη ζωντανή ξερή ηχογράφηση ενός ψυχασθενή κυρίου με μεγάφωνο ο οποίος προωθεί ένα λόγο του Θεού με μανία. 'Οσοι θέλουν να παίξουν μπορούν κατεβάσουν την ηχογράφηση ΑΠΟ ΕΔΩ, να την κόψουν κομμάτια, να τη μιξάρουν με ό,τι θέλουν και να φιάξουν ό,τι μουσικό πράμα θέλουν. 'Οταν ο μουσικός μας επιμελητής συγκεντρώσει σεβαστό αριθμό τραγουδιών, θα μας δώσει το ΟΚ να τα κόψουμε σε κασσέτες.

Στοιχεία που πρέπει να έχουμε στο νου μας
1.
Η κασσέτα που θα φιάξουμε θέλει να παίζει σε boombox.
2. Ο τίτλος συζητιέται.
3. 'Οποιος χρειάζεται το wav αρχείο της ηχογράφησης ας μας το πει στέλνοντας μύνημα στο μέιλ του μπλογκ: vinyls12xBMX@yahoo.gr

Καλή διασκεύαση.

5.7.09

2 χ



'Ενα βίντεο κλιπ στο You tube μου ήρθε το πρωί από το Nir και το μπάσο ενώ δεν είναι και πάααρα πολύ δυνατό έκανε το λάπτοπ να τρίζει ελαφρώς. Τρίζει το λάπτοπ, τρίζουν και τα κόκαλα του Ad Reinhardt. Το τραγούδι από τους Halma, Halmas τί ειναι αυτοι, είναι πολύ καλό και πολύ αργο και καλοκαιρινό. Παιζει και στο ριπίτ αμα θες.

Μια συλλογή με τραγούυυδια μου ήρθε προχθές από τον mickey dreamckey η οποία αν δεν κάνω λάθος έκανε ένα χρόνο να ολοκληρωθεί, γι αυτό και είναι πάρα πολύ καλή και άνετα την ακούς όλη μέρα ριπίτ άμα θες. Λέει την ιστορία της κι αυτή πάρα πολύ όμορφα. Λέγεται Solar Apex και περιλαμβάνει κομμάτια από Squarepusher, Air France, Bola, Dj Mehdi, και άλλους.

Μία ιδέα μου ήρθε να ξεκινήσω ένα παιχνίδι και δε θα το πω σε κανέναν απλά θα το ξεκινήσω εδώ και τώρα, γιατί έχω πολύ όρεξη για παιχνίδι, πολύ λέμε, αν είμασταν όλοι μαζεμένοι εδώ θα σας έβαζα να παίζουμε γκρινιάρη όλη μέρα με λεφτά.

'Οποιος θέλει να δει το βίντεο με το ελαφρύ μπάσο που τελικά είναι βαρύ αλλά δε του φαίνεται να κάνει κλλικ ΕΔΩ,
Οποιος θέλει να κατεβάσει τη συλλογή του Μιckey Dreamkey να κάνει κλικ ΕΔΩ και να μην το πει ουτε του παππα.
'Οποιος θέλει να παίξει να διαβάσει το post που θα ανεβάσω σε λιγο.

ΥΓ. Το αγόρι στο σκίτσο είναι το αγόρι μου, δεν τον ανταλλάζω, κι ας τον έχω διπλό.


4.7.09

Πράγματα που μ'αρέσουν



Φουνγκους ροκ

Πράγματα που μ'αρέσουν

Εσυ,τα κύματα,το παγωτό.Η ποίηση του e. e. cummings .
Μ΄αρέσει o Μπάροουζ.Μ΄αρέσει να βλέπουμε ταινιες μαζί.
Μ΄αρέσει να φυσαει τα καλοκαιρινα βραδια.Μ΄αρέσει να σου φτιαχνω γρανιτες.
Μ΄αρέσουν τα ταξίδια με αυτοκίνητο ,μαζι .Μ΄αρέσει τo βερολινο.
Μ΄αρέσουν οι velvet undeground.Μ΄αρέσει η Amstel.Μ΄αρέσουν τα δαχτυλα σου.
Μ΄αρέσει o Nτινος Χριστιανοπουλος.Μ΄αρέσει o Miles Davis.Μ΄αρέσουν oι Last Drive.
Μ΄αρέσει η σιωπη.Μ΄αρέσει η μεθη.Μ΄αρέσει o Τζουμας στο ραδιοφωνο.Μ΄αρέσει το καρπουζι.
Μ΄αρέσει o καφες το πρωι.

3.7.09

meet my best friend, TIME.



i ll be coming home wait for me gamw to kerato tou despoti , aaiaia aiaiaiiii aneneneneeeeeeeed yo lllllllooooooveeaaaiaiaiaaa gatahav you looooove eeeeeeeeeeeeeeee
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ο Τζιμης ο Τενορ


Various - ReComposed By Jimi Tenor


Déserts (1954)
Ionisation (1929)
Messagesquisse Pour Violoncello Et Six Violoncelles (1976-77)
Music For Mallet Instruments, Voices And Organ (1973)
Répons (1981-84)
Six Pianos (1973)
Symphony No. 2 "Antar"
Vexations (1893)
Wing On Wing (2004)


Tracklisting:
1. Steve Reich: Music for Mallet Instruments, Voices and Organ
I went to Ilpo Väisanen´s house to record the intro. He had made a plate reverb there, from a plate I found on the roof. I just put though it some passages of various tracks. At least this one and Ionisation has some of that plate sound. It´s rough. By the way, Lary7 had showed us how to make these plate reverbs. Cheers Lary!
Otherwise the track is some sort of a mutant reggae. Not very minimal after my arrangement, I´m afraid.

2. Esa-Pekka Salonen: Wing on Wing
I bought a Nepalese drum from a gift shop and played it to every track for a while. It didin´t fit into this version but there are some incredible writing for French horns in the original.

3. Pierre Boulez: Répons, Section 1
Thanks Pierre letting me mess with your tracks! Would be nice to see one of this special performances with speakers here and there.

4. Erik Satie: Vexations, Version 1
I love Satie because he was the original hippie. Or rather last real bohemian artist, what I have understood. I played my piano in this one. It was so out of tune people have thought I played "prepared piano"! I had it tuned a week later…

5. Edgard Varèse: Déserts
I am a big fan of Varese. I felt I need to do something a bit different to be worthy. Judge yourselves.

6. Nikolai Rimsky-Korsakov: Symphony No. 2 Op. 9 "Antar", 1. Largo
These big orchestra pieces are a pain to destroy! Always instruments coming in, going out! Never a proper place where to make a clean edit! What where they thinking about in those romantic old days?

7. Erik Satie: Vexations, Version 2
This version was made without "being played". It was all step written and played with a Korg Polysix, which has a very basic sequencer in it. Uh, if not all, but say 90% of the sounds.

8. Steve Reich: Six Pianos
I was seriously worried what Mr Reich would say about this. I think I made a real beautiful song, but still.

9. Pierre Boulez: Messagesquisse, Tres rapide
I wanted to make some kind of a blue grass track out of this. Horsehair flying!

10. Edgard Varèse: Ionisation
A classic. I made what I could. I made many versions and destroyed them. This one was left.

11. Erik Satie: Vexations, Version 3
Mongo Aaltonen plays a drum set in this one. Well done Mongo!

12. Georgi Sviridov: Choral Concerto without words in memory of Alexander Yurlov, no. 3 Chorale
I had visited an old monastery in Kiev and this was influenced by the experience. A bit scary, I hope.